Inovatia nu are valoare fara utilitate

2011-07-31 12:59:38
|
Marius Ghenea - Inovatia nu are valoare fara utilitate

De curand, am participat la un interviu video realizat de Cristian Lupsa de la Decat O Revista. A fost o discutie interesanta, despre creativitate si rolul acesteia, in care am incercat din nou sa subliniez ca nicio noutate creativa nu este valoroasa daca nu  aduce cu ea si o componenta de utilitate, pentru cineva (preferabil pentru cat mai multi oameni). Interviul a fost realizat la sediul Fundatiei Friends For Friends, carora le multumesc pentru amabilitate si pentru initiativa. Materialul video il puteti vedea aici:

Comments 5

  1. Mi-a placut foarte mult.Partea cu a genera idei creative la comanda, ar trebui sa ruleze pe posturile TV, in loc de reclame.Si ar mai fi atatea de spus…si doar de bine.Felicitari!

  2. Post
    Author
  3. Imi permit sa te contrazic partial, Marius. In primul rand, nu inteleg daca te referi la inovatie tehnologica, sau inovatie business. Banuiesc ca te referi mai mult la inovatie business, adica la idei de afaceri.

    Caci daca este vorba de inovatie tehnologica, sunt o gramada de exemple de inovatii care la inceput nu au avut nici un interes si abia peste cativa zeci de ani si-au gasit o aplicatie practica. Sunt de acord ca un antreprenor nu poate astepta atata, trebuie sa si vanda. In acelasi timp, daca “trece” pe langa o idee si nu are resursele/cunostintele/interesul sa o exploateze, poate sa o “vanda” cuiva care o poate exploata.

    Ma tem ca o atitudine prea “practica” omoara din fasa inovatia radicala, si lasa loc numai inovatiei incrementale.

  4. Pingback: Perfecţiunea, între inovaţie şi dorinţă « Stanciu Silviu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *