Brand Gap, de Marty Neumeier

2007-10-22 11:20:15
|
Marius Ghenea - Brand Gap, de Marty Neumeier

carte73.jpgCum sa creezi puntea de legatura intre strategie si design. O carte pe care o consider potrivita pentru orice tip de afacere. Fie ca te afli la inceput de drum sau lucrezi intr-o companie in crestere, modul cum comunici formeaza perceptia a ceea ce esti, sau cine esti, nu numai in randul consumatorilor ci si in randul partenerilor de afaceri sau a furnizorilor. Design-ul creat, trebuie sa reflecte strategia de marketing a companiei, punct. Iar strategia este creata in primul rand pe diferentiere. Neumeier expune in cartea de fata un set de 5 reguli de care trebuie sa tinem cont in constructia unui brand, de la strategie pana la executie. O carte usor de citit, captivanta, iar dupa parerea mea, din cand in cand, merita recitita.

Comments 1

  1. Pingback: Marius Ghenea si cartile sale - FocusBlog

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *