Lovemarks, de Kevin Roberts

2007-10-19 11:18:39
|
Marius Ghenea - Lovemarks, de Kevin Roberts

carte72.jpgMesajul acestei carti, este destul de simplu din punctul meu de vedere: “incercati sa ganditi cu sufletul atunci cand construiti branduri”. Marcile isi pierd doza de mister, asa cum spune si Kevin, si ingroasa randurile produselor comune. “Lovemarks” ne da cateva idei in constructia marcilor despre seducerea consumatorului, nu despre stimularea lui. Un brand este construit pe reputatie, incredere si vizibilitate insa un “lovemark”, inseamna deja dragoste. O carte care inspira, desi latura pragmatica sau functionala a marcilor aproape ca nu este deloc dezvaluita. Studii de caz interesante, exemple, iar la sfarsitul fiecarui capitol, o lista cu lucruri pe care sa le faci incepand de maine. Recomand aceasta carte directorilor de marketing, brand managerilor si nu in ultimul rand, chiar sefilor de corporatii. Cel mai adesea, intalnim branduri “puse la pamant” atunci cand proprietarii din spatele lor incep sa iubeasca mai mult cifrele.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *