Lansare FashionUp.ro

FashionUp.ro este primul mall online din România dedicat celor mai importante brand-uri de îmbrăcăminte, încălţăminte şi accesorii vestimentare. Magazinul online este administrat de compania Online Fashion Group sigla-fashionup.jpgSRL, in care sunt un investitor business-angel. Prin acest magazin online intru într-o zonă de comerţ online care este încă la început în România, aşa că obiectivul cel mai important va fi să dezvoltăm această piaţă şi să demonstrăm că nu mai există tabu-uri cu privire la produsele şi serviciile care pot fi oferite online. Folosind experienţa şi sinergiile de la celelalte magazine online în care am investit in trecut, cred că vom putea creşte rapid în preferinţele cumpărătorilor online din România pe aceasta zona de produse si servicii (imbracaminte, incaltaminte si accesorii). Clientii sunt invitati la shopping online alături de un consultant în stil care este pregătit cu sfaturi şi detalii despre produsele din mall, dar şi despre modul în care acestea pot fi asortate în funcţie de silueta şi stilul vestimentar propriu. FashionUp.ro pune deja la dispoziţia clienţilor cele mai noi colecţii ale sezonului estival 2009 la preţuri promoţionale. Mărcile importante ce îşi comercializează produsele în FashionUp.ro sunt: Adidas, Ara, Asics, Baldinini, Bata, Bronx, Carmen Clara, Carmens, Clarks, Cushe, Dada, D&G, Diadora, Formentini, Gabor, Geox, Goliath, igi & co, Jolidon, Kruebeck, Lacoste, Le Coq Sportif, Levi’s, Manas, Mario Fellini, Merrell, Northland, Olsen, Otter, Pikolinos, Pnk Casual, Prince, Progetto, Protest, RayBan, Reebok, Rena, Steve Madden, Trend design, Versace, Vogue Eyewear, Zodiaco, iar lista va continua cu noi brand-uri premium. Design-ul FashionUp.ro a fost realizat de The AdGency, iar conceptul grafic a fost realizat de Re:ply.“It’s time to FashionUp!”

Comments 41

  1. Domnule Marius Ghenea, va doresc mult succes cu noul proiect.
    Cu respect Marius Lucaci.

  2. Succes.

    Dar insemnarea asta imi suna a copy/paste din comunicatul de presa. Ceea ce pentru un blog nu este tocmai recomandat. Gresesc?

  3. Pingback: Scurte/Quickies 29.2 - FashionUP.ro, ToyFUN.ro, eVinoteca.ro, SigmaNET.ro, MediaDOT.ro, ConectooSTART.ro | Liviu Taloi

  4. Buna idee! in SUA e chiar populara si ceva a aparut si la noi http://www.businessmagazin.ro/business-hi-tech/site-ul-saptamanii/un-mall-online.html?5543;2555544 Daca creezi o interfata virtuala ca-n second live si-un trafic bun banii vor veni doar din “chiria” afisarii unor marci cu link-urile si comertul lor in spate. Avantajul fata de real live e ca poti sa ai magazinele inaintea mall-ului. Poti sa faci ce vrei… sa faci si-un cinematograf cu filme romanesti de scurt metraj… si jocuri pe nivele in mall-ul virtual si-l mai trimiti la upgrade la PCFUN daca nu-i iese. Bafta!

  5. Pingback: Primele 500 de comenzi de pe FashionUp.ro | re:Fresh

  6. ups…niveluri…scuze, sunt buna de scuipat seminte in recycle bin

  7. Domnule Ghenea, tin sa va felicit, pentru noul business si sa va spun ca ma-ti surprins placut!
    Saptamana trecuta cautam un site de genul acesta, deoarece vroiam sa fac cateva “achizitii” vestimentare si nu am gasit nimic care sa ma multumeasca.
    Imi place, formatul site-ului, modul de prezentare al produselori, iar posibilitatea de a te consulta cu un specialist este excelenta si absolut necesara.

    Cu stima,
    Ciprian

  8. Post
    Author

    Pentru Marius Ciocan: Multumesc pentru comentariu, ai dreptate, blogul si comunicatul de presa nu ar trebui sa fie la fel. Dar s-a intamplat oarecum invers, si anume eu am gandit in perspectiva lansarii FashionUp.ro cateva randuri pentru blog, pe care ulterior le-am trimis si la agentia de PR ca material brut pentru comunicatul de presa, iata de ce anumite paragrafe seamana. Oricum, multumesc din nou pentru feedback, insa as aprecia si mai mult de la tine, avand in vedere experienta ta, orice comentarii cu privire la site (usabilitate, functionalitate, aspect).
    Marius Ghenea.

  9. Tu ai vrut-o 🙂

    Sa incepem:
    1. scroll orizontal pe TOATE paginile
    2. numar de telefon de support tini minnie tiny mo (mic de parca le-a fost frica sa nu cumva sa ii sune cineva)
    3.in Cos sunt ENORM de multe linkuri inutile care ma pot atrage catre alte activitati decat finalizarea comenzii. Cosul este varza cu carnati.
    4. implementarea defectuoasa a filtrelor: nu pot sa-mi caut pantofi marimea 42 din multitudinea perechilor de pantofi. Pot face o filtrare DOAR pe culoare.
    5. abonarea la newsletter este prezenta DOAR pe pagina de produs si nu in primul ecran. WRONG!
    6. fara plata online?
    7.checkout intr-o singura pagina (lucru bun) dar fooooooarteeee luuuuuung

    Este un proiect nou care mai are de crescut.. cam asta mi-a sarit in ochi la o prima privire. Nimic din ce este mai sus nu se poate repara usor.

    Succes din noou.

  10. Post
    Author

    Marius, sincer it multumesc ca ne ajuti cu aceasta analiza si cu acest feedback, chiar e de mare ajutor pentru mine si colegii de la Online Fashion Group.
    Cu privire la plata online, evident ca vom avea plata online, prin ePayment, insa stii ca este o procedura care poate dura cateva saptamani de la lansarea site-ului, iata de ce optiunea nu este inca disponibila, din pacate!
    Multumesc din nou,
    Marius Ghenea.

  11. foarte interesant! acum 4-5 luni discutam cu cineva exact despre acest gen de business online(mall online). chiar ne-am apucat sa dam cateva telefoane pe la cunoscuti. obtinusem in urma telefoanelor 2 rabaturi de 30% de la 2 companii mari care ofera produse de vestimentatie. cum majoritatea magazinelor de haine/incaltaminte/bijuterii etc din mall au acces la internet, software pentru stocuri si cataloage cu produse, ne am gandit ca n ar fi foarte greu sa creem un soft prin care sa avem si noi acces la stocurile partenerilor. multa munca si cheltuiala prea mare pentru noi. facusem personal un layout pentru site si sincer sa fiu nu arata foarte diferit de cel creat de Dvs. totusi, in homepage aveam siglele principalelor branduri cu care(cer scuze pentru cacofonie, mi s-a parut inevitabila) ne doream sa colaboram(ordonate pe partea stanga intr-o coloana), iar pe mijloc promotiile si campaniile. asa cum a mai observat cineva, crtiteriile de cautare practic nu exista si asta ar fi prima mea observatie. Apoi, meniul siteului mi se pare nepotrivit, dar poate a fost creat tinandu-se cont de un stoc tampon deja existent.
    HAINE FEMEI INCALTAMINTE GENTI ACCESORII PENTRU BARBATI
    aceasta este varianta actuala din cadrul siteului. eu ma gandisem la ceva de genul:

    HAINE; INCALTAMINTE; ACCESORII(bijuterii, ceasuri, ochelari, posete etc); BRANDS; PROMOTII; NEWS(cu toate ca din punctul meu de vedere existand o rubrica de promotii, ea poate fi folosita si pentru stiri).

    acest meniu poate oferi absolut tot ce e nevoie, cu conditia sa existe un submeniu pentru fiecare rubrica in parte.
    HAINE- femei, barbati, copii
    INCALTAMINTE- femei, barbati, copii
    ACCESORII- femei, barbati, copii(de ce nu :))
    BRANDS si PROMOTII e evident ce trebuie sa contina.

    de asemenea, aceste submeniuri vor avea la randul lor altele, gen: casual, sport, fuste, pantaloni, primavara, vara, toamna, iarna, etc etc

    un astfel de site trebuie construit a.i. sa aiba neaparat multe criterii de selectie pentru produsele existente(sex, categorie, marime, anotimp). coloare dpmdv se poate selecta in pagina cu detalii pentru produs.
    de asemenea, fiind primul site de acest gen din romania, noi ne gandisem la colaborarea cu o persoana care sa propuna in fiecare zi/saptamana/luna cate doua tinute(una pentru femei si una pentru barbati), folosind produsele existente in site.
    cred ca pentru a merge un astfel de business este nevoie de parteneriate cu branduri mari, recunoscute si de promovarea acestora, chiar daca la inceput rabaturile nu sunt extraordinare 🙂
    in fine…
    daca va intereseaza va pot trimite varianta de layout la care ma gandisem eu.
    mult succes!

  12. Interesanta ideea cu Online Fashion, dar totusi am o curiozitate. Cand va veti indrepta si catre un “amazon” de Romania? Sunt cateva site-uri in RO care au potential precum shopix, ok-shop, neomax. Totusi amazon a avut pe 15 decembrie aproximativ 15mii de comenzi.

  13. Nu era vorba de 15000, o mica greseala din partea mea .

    “Clientii Amazon au comandat pe 15 decembrie, ziua ce a marca punctul culminant al vanzarilor, 6,3 milioane de obiecte”

  14. Nu stiu care este cumparatorul tinta la fashionup si mi-ar place sa aflu.
    In alta ordine de idei pot sa-ti spun ca urmaresc blogul tau pentru articolele obiective si competente de alta data. Cand in schimb din 3 articole scrii in 2 despre proiecte de care oricum am fi aflat, in caz ca eram interesati, pe canalele obisnuite, ma intristez. Sigur ca poti scrie despre orice … Sigur o sa te intrebi ce drept as avea sa te critic … Probabil ca ai mai putin timp la dispozitie 🙁 Data viitoare nu te mai iert 🙂

  15. Post
    Author

    Pentru Cristian: cumparatorul tinta este 15-35 ani, educat, venit mediu, prepoderent feminin.
    Imi cer scuze ca nu am mai postat de mult comentarii de business, ai remarcat corect si iti dau dreptate, insa realmente ultimele doua luni au fost foarte pline ca si noi dezvoltari de proiecte de business (dupa cum se si vede, doua magazine online noi lansate in ultimele 2 luni), acesta este motivul pentru care nu au mai aparut alte posturi noi in site. Voi incerca sa revin peste vara, cand e de obicei o perioada mai linistita.

    Multumesc din nou pentru feedback,
    Marius Ghenea.

  16. Clauza de la punctul “6. Dreptul de returnare a produselor cumparate” : <> o gasesc abuziva: De ce nu pot folosi Posta Romana spre exemplu (in locul unui alt curier obscur sau inexistent in orasul destinatarului)?

    Ce parere aveti de o revizuire a acestei clauze, reducind-o la <>?

  17. Clauza de la punctul “6. Dreptul de returnare a produselor cumparate” : o gasesc abuziva: De ce nu pot folosi Posta Romana spre exemplu (in locul unui alt curier obscur sau inexistent in orasul destinatarului)?

    Ce parere aveti de o revizuire a acestei clauze, reducind-o la ?

  18. Post
    Author

    Pentru RNCSTER: Multumesc pentru comentariu, este un feedback util pentru noi. Nu e in niciun caz o clauza abuziva, respecta legislatia in vigoare, insa oricum, in caz ca ati facut deja o achizitie de la FashionUp.ro si doriti sa faceti un retur, rog sa adresati intrebarea direct la departamentul de customer-care de la FashionUp.ro (gasiti detaliile de contact pe site-ul respectiv). Cu siguranta, daca doriti neaparat sa returnati cu un alt curier (Posta Romana sau o alta companie), colegii mei de la FashionUp vor fi flexibili in abordarea acestui retur. Pana la urma, ceea ce ne intereseaza este satisfactia clientilor.

    Marius Ghenea.

  19. buna ,
    eu sunt o persoana care muncesc 24 din 24
    nu iubesc shopingul decat daca merg tinta
    sunt client fidel la quelle datorita faptului ca acolo gasesc marimea 64-66 pentru sotul meu
    in rest trebuie sa comand din state marimi asa mari
    daca vii cu ceva mai RAR cred ca vei avea succes (cum ar fi marimi mai deosebite,haine pentru persoane cu diverse probleme)
    daca vii pur si simplu cu haine…pot sa ti spun ca pustoaica mea prefera sa mearga cu fetele la mall sa se distreze proband haine la zara etc
    eu nu mai sunt atat de energica dar cred ca ar cam fi timpul sa investim in servicii (cum ar fi un azil de batrani sau un loc de vacante mai lungi pentru persoane care vreau sa si petreaca timpul cu persoane de varsta lor sau un loc unde sa ti duci copilul si sa se deprinda sa bata un cui si sa invete sa FACA CEVA UTIL
    cum ar fi sa schimbe un bec sau sa faca o salata si placinta sa repare o usa…
    stii ca daca vrei ai un copil de 10 ani in timpul verii nu are unde sa si petreaca timpul vara?
    al meu merge la oxford dar romania e moarta din punctul asta de vedere
    eu iti doresc din tot sufletul sa ai succes si sa iasa cum iti doresti
    am retineri in acest domeniu(al hainelor)
    nu reprezinta o prioritate in viata unei familii in aceasta perioada
    cu drag

  20. Pingback: Marius Ghenea lanseaza un nou proiect online - Arena Biz

  21. Sunt proprietarul unei linii vestimentare sport – pentru moutainbike, streetbike, BMX. Sunt la inceput de drum si imi doresc sa creez un brand de notorietate. Exista posibilitatea de a comercializa imbracaminte de acest fel in e-mall-ul dumneavoastra?
    Va multumesc!

  22. Post
    Author

    Pentru Constantin: personal nu imi dau seama daca ar fi o linie potrivita cu targetul mall-ului online FashionUp.ro, dar puteti sa ii transmiteti propunerea colegului meu Alin Stanciu, la adresa de email alin@stanciu.me, el decide noile listari.
    Multumesc,
    Marius Ghenea.

  23. Domnule Marius Ghenea, felicitari si va doresc mult succes cu acest proiect.
    In urma cu 2-3 luni am decis sa investesc si eu in acest domeniu. Tocmai am reusit sa pun online un proiect si as aprecia enorm un mic feedback din partea dumneavoastra [bineinteles in masura timpului dumneavoastra disponibil 🙂 (stiu ca nu este prea mult, dar o mica contributie m-ar ajuta mult)]. Va apreciez mult si consider ca aveti cea mai mare experienta in acest domeniu.

    Va multumesc anticipat,
    Alexandru

    ps: valabil si pentru toti cititorii acestui website, in masura timpului lor disponibil. 10x

  24. Salut Marius,

    Felicitari pentru FashionUp. Eu fac parte din categoria celor care nu stiu sa-si cumpere haine/pantofi, dar apreciaza o tinuta frumoasa. Inainte de a cumpara ceva, trebuie sa vad cum se potivesc cu celelalte haine care intentionez sa le cumpar sau pe care deja le am.
    Mi-ar fi de mare ajutor niste propuneri vestimentare complete, ceva de genul urmator:
    – Business strict
    – Business casual
    – Casual/Leisure
    – Sport/Leisure
    Stilurile de mai sus se pot proiecta pe anotimpuri si se pot da, sa zicem, trei nuante: conservative, contemporan si modern. Asta pentru ca fiecare dintre noi are un a numit gust.

    Nu-i usor de facut ce propun mai sus, este un fel de window-dressing, trebuie facute de cineva cu gust, si dupa cum stim, degustibus non discutandum.

    Numai bine,
    Dan

  25. Post
    Author

    Multumesc pentru aprecieri si pentru idee. Vom incerca in curand sa introducem in site si continut editorial, inclusiv legat de propuneri vestimentare complete, asa cum ai sugerat.

    Multumesc inca o data,
    Marius Ghenea.

  26. Marius, observ la destul de multe produse la promotii ca aveau preturi mult mai mici inainte – de exemplu:
    – Slapi barbat Martinelli – pret vechi: 239,00 pret nou: 319,00
    – Pantofi barbat Magnanni oxford – pret vechi: 659,00 pret nou: 769,00

    Cred ca de fapt preturile sunt invers, nu?

  27. Post
    Author

    Multumesc mult pentru observatia legata de preturi, am trimis spre verificare si se va modifica acolo unde este o problema.

    O zi buna,
    Marius Ghenea.

  28. dezvoltarea mediului online la nivel global si extinderea posibilitatii de colaborare/administrare/verificare/etc. online a marilor companii este previziunea pentru viitorul mai mult sau mai putin indepartat.
    cum credeti ca pot face fata concurentei companiilor mari globale afacerile mai mici ale intreprinzatorilor “normali”. exista vreo sansa pe termen lung de a mai putea concura (cu succes si cu rezultate foarte bune) cu astfel de companii “mamut” si daca da, in ce fel? nu stiu cat de clar am fost in intrebarea mea, dar cred ca intuiti cam ceea ce vreau sa spun. va multumesc.

  29. Buna ziua!
    Un site frumos,care m-a incantat inca de la prima pagina,cu o varietate de produse si marci,pe care,din pacate,in orasul in care locuiesc si banuiesc ca in multe altele din provincie nu prea gasesti.Deja ma gandesc sa fac cateva achizitii pentru mine si sotul meu.
    Mi-ar fi placut insa sa gasesc haine si incaltaminte pentru copii cu varste intre 4-14 ani.

  30. sigur va avea succes !
    lumea e din ce in ce mai ocupata, iar shopping-ul online te scuteste de ceva ore pierdute in magazine 😀

  31. V-am vazut prima data in Arena Leilor si v-am admirat foarte mult pt echilibrul de care ati dat dovada dar si de respectul fata de cei care candidau, chiar daca uneori proiectele erau traznite sau superficiale. Eu sunt un fan al comertului on line, datorita timpului foarte scurt alocat vietii personale (job-ul meu se incheie la 7-8 seara) mi-as dori sa pot sa achizitionez cat mai multe produse online. De aceea ma bucur ca sunteti un promotor si de ce nu un vizionar (pt Romania) in acest sens. In ceea ce priveste comertul online cu haine, eu am cumparat de pe site-uri externe; cred ca succesul unui site tine de masura in care ii ofera certitudine clientului ca ceea ce vede acolo vede bine si i se va si potrivi. Cel putin eu asa am ales site-urile, cu foarte mare atentie si dupa multe ore de navigare. In ceea ce priveste site-ul FashionUp, as zice ca mai are multe lucruri de imbunatatit, mai ales ca inteleg ca va propuneti o cifra de afacero de 1 mil. euro. Personal cred ca nu este imposibil, insa conteaza enorm cum atrageti clientela nu numai sa navigheze ci sa si incheie tranzactia. Buna idee insa aceea cu consultantul de fashion, dar as zice ca trebuie dusa la “next level”.
    Toate bune si va doresc succes!
    PS : am citit azi in presa financiara despre noua achizitie pe piata de online IT&C, intr-adevar, cuvantul sinergie este de baza 🙂

  32. Pt domnul Marius G. …
    Buna ziua !
    Dvs , ca business angel , aveti deschiderea sau curajul de a va uita in viitor pt a-ntelege ce ar trebui facut in prezent !
    In calitate de persoana juridica , sunt interesat in a lua legatura cu dvs pt a va propune un proiect f interesant si mai ales un concept nou pt Romania .
    Din motive lesne de-nteles , mai multe detalii va pot da doar daca o sa doriti sa ma contactati dvs ( eu va pot contacta doar public si din acest motiv nu pot da mai multe detalii … )
    Daca o sa ma contactati ( s-au nu ) , eu va multumesc anticipat si va doresc CRACIUN FERICIT si UN AN NOU PLIN DOAR DE VESTI BUNE !!!
    ( va multumesc pt amabilitatea si rabdarea de a parcurge aceste randuri )

    Cu respect ,

    A.C.Z.

  33. Post
    Author

    Pentru Antonio: daca aveti un proiect pentru care doriti finantare, puteti sa imi trimiteti detaliile prin e-mail, desigur.
    Multumesc,
    Marius Ghenea.

  34. Post
    Author

    Robert,
    Sincer, cred ca ai intrat intr-o zona de piata mult prea aglomerata si competitiva, in care nu vad cum se diferentiaza magazinul tau online fata de celelalte cateva sute de magazine, unele dintre ele mult mai vechi pe piata, cu o indexare si recunoastere mult mai bune. Pe aceasta zona, in opinia mea mai sunt foarte putine oportunitati pentru o intrare noua pe piata, iar aceste oportunitati sunt legate de anumite nise inguste sau de o abordare cu totul noua a serviciilor. Oricum, succes!
    Marius Ghenea.

  35. Multumesc foarte mult.
    Faptul ca situl intradevar a fost vizitat de catre dumneavoastra imi da si mai mult curaj. Sunt la inceput si am inceput cu mai nimik insa vom discuta peste un an cand am sa fiu cu mult in fata altor magazine de acest gen.
    Merci inca o data!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *