Strategic Market Management, de David A. Aaker

2007-11-14 11:45:18
|
Marius Ghenea - Strategic Market Management, de David A. Aaker

Strategic Market Management, de David A. AakerFara o indoiala, o carte extrem de utila pe care o recomand managerilor din orice departament, in primul rand pentru ca este important ca fiecare sa inteleaga compania si directia in care merge aceasta. Modul in care este scrisa cartea, ne ajuta sa privim lucrurile intr-un mod mai organizat si sa ordonam informatia in functie de valoarea acesteia. “Strategic Market Management” ofera intr-un mod foarte clar si bine structurat, o modalitate prin care companiile se pot dezvolta pe competentele lor, pot crea avantaje competitive sau pot profita de oportunitati, pur si simplu analizand cu atentie mediul in care activeaza (piata, competitori, consumatori etc), uitandu-se catre interior (cine sunt eu si ce pot face mai bine) si apoi generand strategii de diferentiere. Sunt exemplificate cateva tipuri de strategii de diferentiere si moduri de implementare. Cum spuneam in cateva comentarii, nu este suficient sa ai o idee mareata, conteaza foarte mult “mediul” in care te pregatesti sa o implementezi si mai ales cei care vor profita cu adevarat de produsul sau serviciul tau. De asemenea, Aaker ofera cateva explicatii a ceea ce inseamna “equity-ul” in dezvoltarea brandurilor, sau cum poate fi aleasa o “pozitionare”. La finalul cartii, cateva formulare care ne ajuta sa ordonam informatia si sa o transformam in planuri de actiune…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *