Azi mi-a atras atentia un banner cu reclama pentru ski in Austria. Nu am obiceiul sa dau click pe bannere, dar azi mi s-a parut ceva ciudat la acea reclama si am intrat pe site-ul de travel respectiv. Pe acel site, se vand in continuare cu mult entuziasm oferte pentru Revelionul care a trecut de aproape 2 luni, iar ofertele zilei erau toate setate pe “zero” ca si pret. Vreau si eu la Viena cu “zero”, daca se poate! Ma intreb cum poti sa platesti reclama in bannere si in acelasi timp sa nu faci cel mai mic efort de a-ti actualiza oferta?
Comments 10
Pingback: “nu dau click pe bannere” » CapsLOCK
ei te duc cu 0 EUR la Viena, daca tu te poti transporta in timp inapoi pe 31 decembrie 2010 😀 :))
Iti spun eu caz, cunoscut. Habar nu avea managementul ca se mai cheltuie bani pe reclama. AdSense or whatever
Author
Touche! Precizarea mi se pare corecta, nu ar trebui sa spun chiar eu ca nu dau click pe bannerele online, dar probabil ca e ca povestea cu cizmarul care nu are pantofi. De exemplu, chiar daca am lucrat in retailul traditional multi ani, nu mi-a placut niciodata (nici acum) sa merg prin magazine, la cumparaturi. Cred ca e cam acelasi lucru si aici: nu dau de obicei click la bannere, dar nu inseamna ca alti oameni ar trebui sa faca la fel…
Pe de alta parte, problematica bannerelor online este mai complicata, tocmai pentru ca multe dintre ele se fac fara cap si rezulta in campanii ineficiente. Exemplul gasit de mine este numai o mica dovada in acest sens…
Marius Ghenea.
Legat de obiceiurile online ale oamenilor de afaceri (banuiesc ca americani), azi am gasit un link: blog.bizo.com
Eu cred ca nu va place sa mergeti la cumparaturi prin magazine pentru ca sunteti barbat si nu dati click pe bannere ca sa nu pierdeti timpul, faceti ce aveati de facut pe internet si nu o “lalaiti” de pe o pagina pe alta.
foarte interesant
Bani aruncati pe reclame proaste si fara o strategie, ceva des intalnit in mediul online romanesc.
Interesanta oferta pentru Bugapesta (numele orasului o face cu adevarat oferta speciala)
Cati bani ar valora o excursie care sa te aduca inapoi la inceputul lui 2011? :))